Fruktansvärda lördag
Idag kommer jag inte med några vidare nyheter. Nyheter som knappt har fäst sig i huvudet för man tror helt enkelt inte att det är sant. Men tyvärr är det ju så, och det är oerhört tufft. 
I lördags den 4 mars så gick min älskade farmor bort väldigt hastigt och oväntat. Jag är verkligen förkrossad och hon har lämnat ett enormt tomrum. Min farmor stod mig väldigt nära så jag blir typ knäpp av att tänka på det. 
Som tur är har jag mina nära och kära omkring mig som gör mig på bättre humör och det uppskattas. 
Något som faktiskt glädjer mig, även om det låter konstigt, är att hon fick somna in, helt ovetandes om vad som skulle ske. Hon skulle vila för hon var trött, och sen vaknade hon inte igen. 

Det förstör mig verkligen att detta har skett. Att hon bara blev 65 år gammal gör det ännu jobbigare. Att vi bara fick 22 år tillsammans och att du inte kommer finnas vid min sida den dagen jag får lägenhet, förhoppningsvis gifter mig, blir mamma... Ja, det är tufft. Väldigt tufft.
Men som tur är finns hon i våra hjärtan och vi kommer alltid minnas henne som en otroligt härlig person. Älskade farmor.