Thursday
Idag har varit en sån torsdag som man verkligen tror är fredag till 100%. Det är inte roligt direkt när man inser att det bara är torsdag och behöver stå ut ytterligare en dag, men nu längtar jag iallafall till imorgon, den riktiga fredagen. =) 
Jag ligger nerbäddad i sängen och har gjort det sen jag kom hem i princip.. Inte lätt det här med oberäkneliga smärtor. Är helt slutkörd i både kropp och sinne, så det ska bli skönt att sova. 

Imorgon vankas det roligheter, först är det jobb som vanligt och sen på kvällen kommer mina vänner Jennifer och Lina hit, så käkar vi och gör oss redo för utgång i Helsingborg där vi möter upp Stefanie och Stephany. Kommer bli så himla kul! 
Jag är egentligen ingen festmänniska överhuvudtaget, och dricker därför ytterst sällan och ytterst lite när det väl sker. Men ibland kan det vara skoj att bara dra ut några tjejvänner :) 

Min kärlekslista på spotify går på repeat, och får mig att slappna av helt. Wow, vad jag är lycklig just nu.