BAAAM It's me
Heej! 
Vem är jag tänker ni? 
Jag är en tjej född 95, och fyllde 22 år den 5 februari. Jag bor i Skåne och jag jobbar som systemutvecklare på ett underbart företag i Helsingborg där jag stormtrivs. Mina planer är att bosätta mig i sundets pärla till sommaren/hösten.  

Mina intressen är att umgås med nära och kära, pyssla i photoshop, träna(!), kosmetika, Harry Potter (haha nerd alert), resa, shoppa och det viktigaste av allt: sova. Jag väljer hemmakväll med någon man tycker om framför en utekväll alla dagar i veckan. Mitt mål är att så småningom bli vegetarian, och jag har valt att avstå allt som inte är cruelty free på marknaden. Because that's mina värderingar. 

Egentligen ville jag påbörja en youtubekanal, men kände att tiden inte finns till och jag känner mig så himla obekväm framför kameran. Men hade varit otroligt kul att prova på tror jag.