My darling
Blörk vilken ångest jag har inom mig. Jag är så himla rädd att jag förlorat min fyrbenta bästa vän. Min lilla snuff. 
Jag är hemma från jobbet idag för jag har haft så himla ont i magen - mer än vanligt. Jättetrist då jag inte alls ville det egentligen. 
Jag är dessutom jätteorolig över min katt, så jag har satt ut annonser lite överallt för att få spridning så att vi åtminstone kan få reda på vad som har hänt. Mitt hjärta går sönder, jag orkar inte med en förlust till. Och ett djur kan verkligen vara lika betydelsefullt som en människa. Jag hade lätt kunnat ha ihjäl någon för min katt. Jag hade räddat henne före någon annan okänd person om det stod mellan dem. And I ain't even sorry.

Jag hoppas hon kommer hem oskadd. Och helst innan vi åker imorgon. 

Bild på tatueringen av Tiffys tass jag har vid ankeln. <3