Impulsivitet
Jag anser mig själv vara en väldigt impulsiv individ. Det är något jag garanterat ärvt av min mamma. Förra veckan började jag fundera på om jag skulle införskaffa mig ett playstation. Minst för spelens skull, utan mer för att kunna använda det som en mediastation. 
I vilket fall som så har jag nog skrivit till alla på blocket som lagt ut vettiga priser om att få köpa, men nästan alla har varit slut eller har säljaren varit oseriös. Men i början av veckan åkte jag och köpte mig ett playstation 4. Ett begagnat dock, jag är för snål för att lägga närmre 3000kr på ett nytt. 

Såhär är det alltid med mig. Vill jag ha något, då skaffar jag mig det så fort som möjligt.. Farligt farligt =) 

Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och jobbar. Har tagit en liten paus nu i samband med lunch. Jag är hemma pga extrema smärtor i min mage som inte släpper och slår ut min energi helt och hållet. De började inatt så jag hade svårt att somna. Suck... 

Ett ställe jag VERKLIGEN måste besöka! Så himla vackert.