Sunday funday
 
Hihi jag var saknad och fick därför detta som en liten present igår innan det bar iväg till Helsingborg för lite kinamat och mys. 
 
Jag sitter just nu i sängen med en handduksturban på huvudet, nyss smörjt in ansiktet och bara kopplar av framför laptopen. Idag har verkligen varit en ordentlig slappdag, har inte ens lämnat lägenheten. 
Somnade väldigt sent inatt, så jag vaknade vid 12 ungefär, men somnade om till halv tre.... Helt galet! 
Men wow vad mysigt det var. 

Jag har haft smärtor nu i snart 2 timmar och de vägrar försvinna. Har tagit maxdosen av smärtstillande så kan inte göra något annat än att vila. Är helt slut dessutom, trots alla timmar av sömn jag fått. När jag låg i badkaret och slappnade av innan så unnade jag mig ett nytt shampoo och balsam från Lanza. Klickade hem det från Nordicfeel, så det längtar jag verkligen efter. (Blir jättejättegärna sponsrad om nån vill? Ingen? Nähe. Vad synd.)