Pain
Vilken dag jag har haft.. Jag hade så himla ont imorse när jag vaknade vid 6. Jag gick upp för att stänga av min alarmklocka men fick nästan släpa mig tillbaka till sängen för att kramperna tog slut på mig. Tog mina smärtstillande och hoppades på att det skulle gå över, så jag kunde åka till jobbet. Men sån tur hade inte jag, så jag fick tyvärr sjuka mig från jobb. Det känns så himla uselt att behöva göra det. En utredning är på gång och vissa undersökningar har redan skett, men ändå hittar de ingenting. 
Mina tabletter hjälper knappt och jag mår bara sämre och sämre känns det som. Både fysiskt och psykiskt. Jag älskar mitt jobb och det tär ordentligt att behöva stanna hemma och inte utvecklas. Som tur är kan jag ibland jobba hemifrån, men det är ändå bättre att göra det på plats. Men skönt att möjligheten finns iallafall. 

Det värsta med smärtorna är att de kan vara konstanta i flera timmar och jag sover oftast då, för jag kan inte göra nåt annat. Sen kan de försvinna i 2 timmar, jag gör mig redo för jobb så jag kan åka in men så boom så kommer de igen som en jävla smäll. Och ibland är det olika smärtor. Det kan stråla, hugga, strama, krampa, skära.. 
Vet inte riktigt vad jag ska göra längre.


Jag kan inte sova förresten. Klockan är 03.27 för tillfället och jag känner mig helt slut trots att jag säkert sovit i 12h. Nu är det ju visserligen sent, så kanske inte så konstigt att jag är trött. Men det är alltid såhär. Jag känner att smärtorna kommer smygandes igen, efter någon timmes uppehåll. Jag ska ta min medicin nu så jag förhoppningsvis vaknar smärtfri när alarmet ringer vid 6.