Inte långt kvar
Wiii om tre dagar så åker jag till Dubai!!!  En GoPro är införskaffad så förhoppningsvis kommer vi filma mycket med den. Jag är lite nojig över att befinna mig på flygplatserna nu efter attentatet i Stockholm. Usch fy vad tragiskt att sånt händer. Och att det är dagliga händelser för andra är skrämmande. 

Det känns typ fel att skriva om positiva grejer i såna här situationer, men vad ska man göra? Jag tänker iallafall inte låta hatet vinna. 
Jag var iallafall på en visning i fredags, och alltså ÅÅH vad jag vill ha den. Önskar jag vann en mille på triss så jag kunde casha den dessutom. Kanske om man önskar extra hårt så händer det? Hehe. Önska gärna åt mig. Pls.

Vi får helt enkelt se hur det blir. Jag har gjort upp en budget och det ska gå runt bra. Mitt mål är att kunna spara mer än vad utgifterna är för lägenheten samt nöje mm. Och så som jag räknat så kommer det gå bra. Men sen vet jag inte om jag räknar helt weird, för det hade inte förvånat mig mvh #honsomnästanfickFimatte3c.

Idag ska jag fortsätta packa min resväska och stryka över saker på min to-do-list. Jag har börjat med en sådan lista för att få ordning och struktur i min vardag. Idag började jag mitt nya tänk, och det känns jätteskönt. 
Jag klev direkt upp ur sängen imorse och in i duschen och tvättade ur olaplex, ricin och kokosolja från håret (la i det igårkväll så att jag var TVUNGEN att gå upp och duscha hehe). Det funkade bra =) 
Sen har jag försökt tänka positivt och inte "fan vad trött jag är" mm.. för det gör ändå ingen nytta har jag märkt (snarare onytta...). 
Solen har dock väldigt stor betydelse för mitt humör. Är det soligt och ljust/varmt ute då är jag på topphumör.

Jag köpte en ny grej häromdan. Något kul. Det var GTA. HEHE älskar. Tack för Påskrea på PS Store.